پایگاه دانش ترنسفام

در این بخش میتوانید دیکشنری و کتاب های پیشنهادی ترنسفام را دانلود کنید

دیکشنری واژگان حقوقی

شامل واژگان تخصصی حقوق مدنی، جزا و بین الملل و قانون تجارت

مخاطب این دیکشنری افراد غیر متخصص در حوزه حقوق و کسانی هستند که انگلیسی زبان خارجی آنهاست.

دانلود

نام کتاب: دیدگاه های نو درباره مفاهیم حقوقی از منظر معناشناسی و فرهنگ های حقوقی

دانلود

لغات انگلیسی در قانون

دانلود

دسته‌ها

88730695 (021)

09359810638

تهران، سهروردی شمالی، بالاتر از بهشتی

خیابان متحیری (شاهین)، پلاک ۶۰ طبقه 2 واحد 8

E-mail

transfam1034@gmail.com

خدمات حرفه ای ترجمه ترنسفام
TRANSFAM: Translation Services by Faeze Moharer

راهنمای جامع دریافت فایل آپوستیل برای ترجمه مدارک

راهنمای جامع دریافت فایل آپوستیل برای ترجمه مدارک

در این مطلب نحوه گرفتن گواهی آپوستیل از سامانه میخک وزارت امور خارجه به صورت کامل و تصویری توضیح داده ایم. برای خواندن راهنمای جامع دریافت گواهی آپوستیل برای ترجمه مدارک همراه ما باشید.

گواهی آپوستیل چیست و چه ارتباطی با ترجمه مدارک دارد؟

برخی از مراجعان نیاز به اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری روی ترجمه مدارک خود دارند. به عبارت دقیقتر، این مشتریان علاوه بر مهر مترجم رسمی، نیاز به  درج دو مهر دیگر روی ترجمه رسمی مدارک خود دارند. اگر هنوز مطمئن نیستید که ترجمه مدارکتان را باید با یک مهر انجام دهید یا سه مهر، حتما مطلب  زیر را بخوانید:

منظور از “ترجمه با تاییدات دادگستری و وزارت خارجه” و “ترجمه با مهر مترجم” چیست؟

از بهمن ماه سال 1401 جهت تایید مدارک هویتی (فقط شناسنامه و کارت ملی) و مدارک تحصیلی (از مدارک مدرسه تا دانشگاه) می بایست تمامی این مدارک در سامانه میخک وزارت امور خارجه  به آدرس https://mikhak.mfa.gov.ir و در قسمت دریافت آپوستیل ثبت گردد و فایل pdf گواهی آپوستیل برای دفاتر ترجمه رسمی ارسال گردد. دفاتر ترجمه پرینت این گواهی های آپوستیل را به ترجمه مدارک ضمیمه کرده و به دادگستری و وزارت خارجه میفرستند تا مهر این نهاد روی ترجمه ها درج شود.

اخذ گواهی آپوستیل برای چه مدارکی الزامی است؟

گواهی آپوستیل می بایست به ازای  دو مدرک هویتی  کارت ملی و شناسنامه و همینطور برای  کلیه مدارک تحصیلی اعم از دانشنامه و ریزنمرات، دیپلم و ریزنمرات دبیرستان دریافت گردد.

نحوه دریافت فایل آپوستیل از سامانه میخک

جهت دریافت فایل آپوستیل می بایست مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید که انجام این مراحل به ازای تمامی افراد خانواده که مدارک آنها ترجمه شده الزامی است.

 

  • برای ورود به سامانه می بایست پست الکترونیکی و کد ملی شخص مالک سند را وارد نمایید.

 

  • در مرحله بعد یک رمز عبور یک بار مصرف برای پست الکترونیکی شما ارسال می گردد.

 

  • همانطور که در تصویر زیر مشخص است رمز یکبار مصرف از سمت سامانه میخک برای پست الکترونیکی شما ارسال می شود.

 

  • رمز ارسال شده به پست الکترونیکی خود را به همراه کد امنیتی که به شما نمایش داده می شود در سامانه میخک وارد نمایید و دکمه ورود به سامانه با رمز یکبار مصرف را انتخاب نمایید.

 

  • در ادامه اگر قبلا در سامانه میخک ثبت نام نکرده باشید می بایست ابتدا اطلاعات هویتی خود را تکمیل نمایید در غیر این صورت مستقیم به پنل اصلی وارد می شوید

 

 

 

  • پنل اصلی سامانه میخک به صورت زیر است که برای ثبت آپوستیل، گزینه آپوستیل که در صفحه مشخص شده است را انتخاب نمایید

 

  • پس از انتخاب ثبت آپوستیل به صفحه ثبت درخواست آپوستیل وارد می شود که در این صفحه می توانید نوع سند و نام سند را انتخاب نمایید. دقت کنید که نمایندگی را “وزارت امور خارجه” انتخاب کنید:

 

  • به ازای نوع سندی که انتخاب می نمایید امکان دارد اطلاعات درخواستی از شما تغییر یابد که برای مثال نحوه ورود اطلاعات مورد نیاز شناسنامه در زیر قابل مشاهده است:

 

  • پس از ثبت درخواست امکان دریافت فایل با عنوان دریافت رسید برای شما فراهم خواهد بود که آن را دریافت و به ایمیل دارالترجمه به آدرس transfam1034@gmail.com ارسال نمایید.
  • اگر به هر دلیلی نتوانستید فایل آپوستیل را دریافت نمایید این فایل به صورت خودکار از طریق سامانه میخک به پست الکترونیکی شما نیز ارسال می گردد.

نکته: جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت فایل آپوستیل می توانید فایل راهنمای دریافت آپوستیل را از سایت این سامانه به آدرس زیر مشاهده نمایید.

دریافت فایل راهنما

اگر به هر دلیلی در دریافت فایل آپوستیل به مشکل برخورد کرده اید و یا زمان کافی برای طی کردن مراحل فوق را ندارید ما می توانیم با دریافت هزینه ای اندک نسبت به دریافت آپوستیل از طرف شما اقدام نماییم. برای اطلاع از هزینه این خدمت می توانید با شماره های دفتر تماس حاصل نمایید.

تلفن ثابت: 02188730695

تلفن همراه: 09359810638

ایمیل: TRANSFAM1034@GMAIL.COM

 
/

مطالب مشابه

نحوه درخواست سوابق تامین اجتماعی بارکد دار

یکی از مدارکی که در روند اخذ انواع ویزاهای توریستی، کاری یا اقامتی باید ترجمه شود، سوابق بیمه تامین اجتماعی است. از...

راهنمای تائید مدارک دانشگاه آزاد برای ترجمه

اگر تحصیلات دانشگاهی خود را در  دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسانده اید، در مطلب راهنمای  تائیدات مدارک دانشگاه آزاد برای ترجمه رسمی،...

راهنمای کامل ترجمه رسمی و تائیدات دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی

اگر متقاضی ویزای تحصیلی هستید یا اینکه قصد مهاجرت دارید، ترجمه رسمی و تائیدات دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی خود را به...

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت

تماس با "دارالترجمه"